duminică, iunie 11, 2006

În ultimul timp...

Plouă. Din nou. E o vreme care te invită parcă să leneveşti toată ziua în casă, în compania unui ceai fierbinte şi, opţional, a unei ciocolate cu alune...


Am fost întrebată de motivul pentru care, în ultima vreme, nu am mai populat blogul cu noi istorisiri. Nu am avut suficient timp, nu mi s-a întâmplat nimic demn de consemnat şi reţinut, nu am simţit nevoia să ma exteriorizez... ar fi răspunsuri plauzibile. Adevărul? Câte puţin din fiecare.. şi poate ceva mai mult.


Acum câteva zile, primesc un mail drăguţ (a se citi spam... nu ştiu cum de nu a plonjat direct în Bulk), de la un nene care mi-a adus la cunoştinţă faptul că situaţia mea financiară s-a îmbunătăţit considerabil, peste noapte, fără ca eu să mişc măcar vreun degeţel:

Dear Winner,
We are pleased to inform you of the result of the Euro millions Spanish Lottery Winners International E-mail programs held on the 26TH OF MAY 2006, and the result where released on the 12TH OF JUNE 2006. Your E-mail address attached to ticket numbers:229-188-611-982, with serial main numbers:112-522-337-620 drew lucky star numbers:22-35-40-61-92 which consequently won in the 2ND category.You have therefore been approved for a lump sum pay out of €615,810,000.00(SIX HUNDRED AND FIFTEEN THOUSAND,EIGHT HUNDRED AND TEN EUROS ONLY)CONGRATULATIONS!!! [...]

Revenind cu picioarele pe pământ (nu, n-am câştigat nimic!, pentru cei ce n-au înţeles încă), mi-am propus sa achiziţionez (din primul salariu) un reportofon. Să mă plimb pe stradă, bombănind printre dinţi: 12 februarie. În faţa cafenelei din colţ, o doamnă cu un fular gros, de un portocaliu ţipător...Văzusem de curând, în centrul oraşului, un tinerel care avea o asemenea jucărie... şi, ca orice copil ce se respectă, mi-am zis: Şi eu vreauuu!!
Tot din ciclul "ce anume poţi să vezi/auzi pe străzile Clujului": Trec pe lângă doi indivizi tuciurii, care vorbeau o limbă necunoscută mie. Involuntar, încerc să identific limba în care comunică. Nici o şansă. Am prins, însă, din zbor, replica genială (rostită într-o română stâlcită) a unuia dintre ei: Vreau să fiu cu tine! Până să apuc să mă întreb dacă cei doi defilaseră de curând pe străzile capitalei, la GayFest, celălalt începe să repete, aproape ritualic: Vreau sa fiu cu tine. Concluzia? Unul din ei îşi învăţa amicul să rostească acele cuvinte magice, care vor garanta succesul în incheierea conversaţiei cu domnişoara ce i-a răpit sufletul...Sper. Sau, rămâne în picioare varianta iniţială: GayFest.

***********

2 cuvinte. Atât mi-a fost necesar pentru a mă pierde de tot. Şocul datorat cuvintelor lui a înviat în mine ori de câte ori acestea îmi reveneau obsesiv în minte. Le identificam şi le priveam mereu dintr-un unghi diferit, atribuind semnificaţii nebănuite, înţelesuri ascunse, fiecărei silabe în parte. M-am trezit a doua zi cu acea senzaţie de "ceva s-a întâmplat".... parcă totul e puţin altfel acum. Cred că am zâmbit ceva mai mult decât în ultimele câteva săptămâni... Aparent, un simplu Te iubesc are harul de a dărui o bucăţică de fericire... uneori meritată, alteori nu.

3 Comments:

At 11:09 a.m., Anonymous Anonim said...

*click* "Diane, e ora 2:37pm. Ma deplasez pe strada Principala spre patiserie. Tocmai am fost depasita de doi indivizi puternic pigmentati, care par sa fi vorbit un dialect din somaleza veche. [...]"

 
At 11:39 a.m., Blogger Andra said...

"...E posibil sa-mi fi descoperit ascunzatoarea, iar cei doi indivizi sa fi fost trimisii lui. Ma simt ca intr-o capcana, Diane. Am incercat atataia ani sa-mi pierd urma, sa ma evapor, si pare ca totul e in zadar."
*click* "3:12pm. Am ajuns in apartament, ascund si aceasta inregistrare alaturi de celelalte. Daca m-au descoperit, e posibil ca maine sa nu ma mai intorc. Doar tu, Diane, vei sti cine a facut-o si cum s-a incheiat odiseea unei vesnice fugare."
;)

 
At 1:44 p.m., Anonymous Anonim said...

nu cele doua cuvinte ti-au daruit acea bucatica de fericire, ci mai degraba faptul ca ai decis sa crezi in ele (sau, mai mult, sa crezi in ce se ascunde in spatele lor). e o mica-mare diferenta.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home