miercuri, mai 10, 2006

Perspectivă cromatică

În cele din urmă, metamorfoza s-a produs. Imaginea reflectată în oglindă îmi dezvăluie o roşcată fericită, ce şi-a satisfăcut un nou moft: o podoabă capilară de un roşu turbat.
Bănuiesc că fiecare femeie simte, în anumite perioade, nevoia acută a unei mici transformări. Iar dacă aceasta presupune schimbarea culorii părului, sau înnoirea garderobei, de ce nu? E mereu binevenită o reîmprospătare a propriei imagini. În special, dacă aceasta va genera o bună dispozitie şi amplificarea încrederii în forţele proprii.
Azi, în drum spre facultate -da, mai trebuie să fac şi act de prezenţă la unele cursuri- am remarcat priviri curioase aţintite asupra mea, sau, mai degrabă, asupra culorii ieşite din comun a părului meu. Se pare că am ieşit puţin din conul de umbră. Nu sunt genul de om căruia îi place ca privirile indiscrete ale trecătorilor să stăruie asupra sa preţ de mai multe secunde, dar mi-am asumat voluntar acest nou stil şi am de gând să-l port cu... capul sus şi părul roşcat.
Seara am decis să-mi duc noua coafură la plimbărică, şi, într-un final, la cinema. Am vizionat în compania lui Cosmin (şi a părului roşu-turbat), un film cu Tom Cruise. Obişnuitul film de acţiune ce înglobează conspiraţii murdare, agenţi sub acoperire, un supererou înarmat până-n dinţi care lichidează tot ce mişcă şi salvează viaţa partenerei, cu care, probabil, va trăi fericit până la adânci bătrâneţi. Umorul morbid al lui Cosmin a generat următorul dialog -purtat evident în surdină, pentru a nu deranja vecinii aşezaţi pe scaunele din apropiere:
El: Pariu pe 5 mii că fata moare!
Eu: Nu are voie să moară...
(peste câteva minute)
El: Pe 10 mii că a murit!
Eu: Nuuu.. (cu o voce sugrumată, căci trăiam intens momentul)
Şi, ca orice film de acest gen, a respectat întocmai tiparul, oferindu-mi şansa de a câştiga toate pariurile. Doar mizasem la sigur: supravieţuirea personajelor principale! Nu sunt adepta riscurilor inutile.
Cred că e timpul să duc roşeaţa de păr la culcare. Ceasul monitorului mă anunţă că s-a facut destul de târziu.

5 Comments:

At 12:47 p.m., Anonymous Anonim said...

Cred ca totusi pariul a fost castigat de mine ... fata respectiva a murit nu?
M-as mai duce o data cu tine la filmul asta, doar ca sa te vad cum traiesti momentul :)

 
At 1:22 p.m., Blogger Andra said...

Nu! Amandoi crezusem initial ca arma fusese indreptata inspre eroina, ceea ce se dovedise ulterior a fi neadevarat. A supravietuit... iar eu am castigat 15 mii. Esti dator vandut! :P

 
At 3:28 p.m., Anonymous Anonim said...

Si eu am tremurat la faza aceea din film. Am crezut ca da, ala rau, a inpuscat-o pe fatuca ceea ce habar n-aveam cine era :P, la inceputul filmului ma refer. Insa dupa ce am vazut ca era mandra lui Tomitza am stiut ca nu moare. Era prea distrus el si se sinucidea. Dar tot am pierdut si eu pariul. Ca si eu l-am facut la inceput:D. A fost ceva de filmul asta. Se putea si mai bine. Parca l-am mai vazut candva :P. Da sa nu uit in legatura cu noua culoare a parului tau. Cred ca te prinde bine orice culoare. Zambetul tau le micsoreaza importanta. :)

 
At 10:10 a.m., Blogger Razvan Dragu said...

Pune o poza sa vedem si noi "rosheatza".
M.I 2 a fost cel mai de cacao film pe care l-am vazut vreodata. Daca ma duc sa vad si partea 3 a imi e frica sa nu stric top-ul filmelor proaste. E genul de film care itzi calmeaza creierul , il moleseste. Nu avem nevoie de asta inainte de Stresiune

 
At 1:32 p.m., Anonymous Anonim said...

Gata! M-ai convins...

Azi am sa vin la seminarul de probabilitati numa' a sa itzi vad noua culoare a parlui :P

Al tau coleg, Bogdan

 

Trimiteți un comentariu

<< Home