luni, mai 01, 2006

Transformări

1. Transformări ce au avut loc:

¤ M-am tuns. Drept urmare, îmi plimb toată ziua degetele prin păr, aranjându-mi şuviţele rebele.

¤ Un prieten refuză să mai comunice cu mine, deşi nu avusese loc o ceartă între noi, în prealabil.

¤ Un alt prieten a decis că e momentul eradicării unor bariere şi iniţierii unei conversaţii mai intense, utilizând noi mijloace de comunicare, străine schimbului de idei pe care-l avusesem până nu demult.

¤ A venit vacanţa. A trecut vacanţa. Au reînceput cursurile.

¤ Cantitatea de haine pe care o purtam a scăzut direct invers proporţional cu temperatura, aflată într-o continuă ascensiune. În sfârşit, pot să mă ascund în voie după ochelarii de soare maronii.

¤ Am realizat că majoritatea bărbaţilor sunt nişte copii. Şi trebuie trataţi ca atare.

2. Transformări ce vor avea (sau ar trebui sa aibă) loc:

¤ Cu paşi iuţi, se apropie şi sesiunea de vară. Ar trebui să mai deschid şi câte o carte din când în când, în toiul plictisului cotidian.

¤ Mă voi vopsi. Roşcată! Doar câteva şuviţe poziţionate strategic! (ideea genială a luat naştere ieri seara şi va deceda, probabil la fel de curând, înainte să mă decid asupra nuanţei pe care mi-o doresc...sau, cine ştie?!)

¤ Nu am apucat niciodată să citesc Biblia. Vreau ca cel târziu în timpul vacanţei de vară să pot să dovedesc falsitatea enunţului anterior. Ca urmare, ar trebui să fiu capabilă de a emite o serie de argumente şi a susţine, la un nivel înalt, o conversaţie cu tematică religioasă.

¤ Va trebui să mă obişnuiesc cu gândul că majoritatea bărbaţilor sunt nişte copii, având comportamentul caracteristic al piciului ce n-a depăşit încă vârsta de 9 anişori.

8 Comments:

At 12:07 p.m., Anonymous Anonim said...

si eu sunt gemeni (27 mai)
si mie imi place amedeo minghi
poate mai avem chestii in comun :)

 
At 12:24 a.m., Blogger Cos said...

Nu, nu mai aveti.
Copilul din mine a iesit la suprafata si e iritat.

 
At 12:57 p.m., Blogger Andra said...

Ce a determinat aparitia starii tale de iritare, Cos? Si eu sunt iritata, dar, aproape sigur, din alte motive.

 
At 10:22 p.m., Anonymous Anonim said...

Intra pe http://horiaoane.wordpress.com/
din greseala un individ a incercat sa faca blog

 
At 11:17 p.m., Blogger Andra said...

Imi plac copiii, deci nu sunt pusa in situatia de a-i "tolera", caci imi face placere sa fiu in preajma lor. Uneori, insa, imi doresc sa interactionez cu barbatii si nu cu copiii ce se ascund in ei.
Si nu, Horia, nu generalizasem, am utilizat termenul "majoritatea".
Imi place blogul. La mai multe posturi cu tenta critica! ;) (Se pare ca ne eliberam de energiile negative prin simplul fapt ca le revarsam asupra publicului larg.)

 
At 12:57 p.m., Anonymous Anonim said...

"Am realizat că majoritatea bărbaţilor sunt nişte copii. Şi trebuie trataţi ca atare."
Ti-au trebuit 20 de ani ca sa ajungi la concluzia asta?? :lol:

 
At 5:45 p.m., Anonymous Anonim said...

Voi face un comentariu ce ar parea rautacios, dar nu e! Iata-l... Având în vedere logica strasnica de care dai dovada în a V-a "transformare ce a avut loc", ti-as recomanda sa completezi a III-a "transformare ce va avea loc" astfel... Daca tot n-ai apucat sa citesti Biblia, încearca, macar, sa termini acel capitol din... artimetica în care e vorba de marimi direct si invers proportionale!...

 
At 6:02 p.m., Blogger Andra said...

;) A fost o mică scăpare. Mulţumesc pentru atenţionare.
P.S.: Cuiusvis hominis est errare.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home