vineri, aprilie 21, 2006

Campanie anti-violenţă

5 argumente în favoarea obţinerii permisului de port-armă
1. În autobuz: mă ridic de pe scaun încercând să ofer locul unui octagenar (ca un civilizat membru al societăţii). Nobila-mi iniţiativă se soldează cu un refuz, pe motiv că dumnealui va coborâ la staţia imediat următoare. Prin urmare, îmi reiau locul şi... aud cum, în spatele meu, două cucoane îşi şuşotesc: "Uite şi la bătrânelul ăla, săracu' nu poate să stea jos că tineretu' din ziua de azi, dom'le..." şi aşa mai departe. Aparent, doamnele au binevoit să tragă concluzii pripite fără să asiste la întregul eveniment...
2. Acum o săptămână, am stat la un rând timp de mai bine de două ore... Dacă aş fi avut, însă, un pistol în dotare aş fi părut probabil ceva mai grăbită decât restul participanţilor la coada infernală.
3. Ca tot omul, îmi spăl şi eu geamurile apartamentului în care locuiesc în chirie. (Etajul 1, ferestre larg deschise, eu trebăluind de zor.) Un poliţist împreună cu un alt dobitoc se postează în faţa blocului, în dreptul ferestrelor mele şi încep să facă diverse observaţii mai mult sau mai puţin decente... "NU! Nu vă spăl şi vouă geamurile; nu fac pauză de spălat geamuri pentru a vă însoţi la un suc; nu..." În silă mi-am terminat treaba şi am încercat să ignor în tot acest timp discuţia lor. Dacă...
4. Nu mă deplasez des cu taxiul. Ba chiar foarte rar. Însă nu ştiu cum se face că, aproape de fiecare dată, taximetristul meu ascultă manele... numai mie mi se întâmplă asta?
5. Un mic accesoriu cochet:

Deloc uşor de obţinut un asemenea permis, după cum putem observa aici. Dar este atât de tentant uneori..

4 Comments:

At 5:56 p.m., Blogger Cos said...

Ai putea sa mergi pe arme de airsoft, eu asta voi face. Arata la fel, daca esti talentat, poti face si oleaca de damage si nu-ti trebuie permis.

 
At 2:11 p.m., Anonymous Anonim said...

Cred ca esti foarte lasa daca folosesti un pistol. Cum spunea un mare filosof contemporan :"Oricine poate trage cu pistolul , un om curajos injunghie cu cutzitul ", cumpara un cutzit de vanatoare daca ai bani si bun-gust, sau foloseste-l pe ala de taiat paine daca pui suflet in ce faci. Ma gandesc mereu ce bine ar fii ca teroristti sa foloseasca in atentatele lor cu masini capcana, taxiuri in care se asculta manele...

 
At 10:05 p.m., Anonymous Anonim said...

Bravo... in caz ca te decizi sa achizitionezi unul din produsele noastre vei beneficia de un discount de 10% la comanda totala... asta doar ca suntem anti-manele :P

 
At 3:14 p.m., Anonymous Anonim said...

Eu am avut destul de mult arma in dotare incarcat full-metal-jacket...si crede-ma ca nu e chiar asa de usor sa tragi in cineva!Am avut ocazia si nu am facut-o...
--un nimeni;)--

 

Trimiteți un comentariu

<< Home