marți, mai 23, 2006

Din nou, concert

Clujul a declarat perioada 8 mai-6 iunie ca fiind luna studentului. E cea de-a 4-a ediţie (şi doar cea de-a doua la care am fost şi eu prezentă). Punctul culminant si mult aşteptat este, în fiecare an, concertul în aer liber. Sunt invitate trupe româneşti cu renume... pentru că merităm, după cum spunea o veche reclamă.
Bere Gratis şi Iris au vizitat Clujul cu această ocazie. Evident, s-a cântat live. Mihai, solistul formaţiei Bere Gratis, a încântat gloata de studenţi cu o voce de excepţie; Iris a făcut deja tradiţinoalul bis. Nimic ieşit din comun. Pur şi simplu un concert reuşit... un concert la care nu apărea de după fiecare tufiş câte un sectant dubios, dornic să te convertească la propria sa religie. Repertoriul celor de la Bere Gratis a inclus şi piesa Ce mişto, a cărei versuri nostime îţi rămân întipărite în minte chiar şi după ani buni în care a sărit din topul Atomic-ului.
Mi-am amintit în seara asta de chitara ce-mi zace în dulap, complet dezacordată. Nu am trecut niciodată de zdrăngănitul primelor note din Nothing else matters-ul celor de la Metallica. Da, se cheamă lipsă acută de talent.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Aparent, securitatea persoanei mele nu se află în top10-ul lunii mai. Şi asta pentru că, din nou, am reuşit să-mi găsesc un excelent mod de a-mi primejdui viaţa. Cu câteva zile în urmă, mi-am achiziţionat o pereche de role. Concluzia: în mai puţin de două săptămâni, există o posibilitate copleşitor de mare să ajung în spital. Cât pe ce să intru deja, frontal, într-o nevinovată maşină.

2 Comments:

At 5:39 p.m., Anonymous Anonim said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

 
At 11:28 p.m., Blogger Andra said...

Hello there.... I could take a wild guess and say that you don't understand any of my texts... you'd love my site even more :P

 

Trimiteți un comentariu

<< Home