joi, august 03, 2006

La mare cu mine!

În curând, voi evada! Voi lăsa în urmă oraşul cenuşiu al părinţilor mei. Nu îl mai simt de câţiva ani ca aparţinându-mi, ca fiind spaţiul în care mi s-au scurs ani buni din copilărie şi adolescenţă. Resimt chiar o uşoară formă de claustrofobie ori de cîte ori mă aventurez în afara celor 4 pereţi. Pur şi simplu, nu sunt făcută să trăiesc într-un orăşel în care oamenii cunosc chiar şi motivul pentru care cumnata vecinului din al treilea bloc de lângă chioşculeţul de la colţ, nu şi-a găsit încă un loc de muncă stabil. Uneori, simt nevoia de a mă plimba pe stradă, fiind aproape sigură că nu mă voi intersecta cu vreun cunoscut (deh, fiecare cu ciudăţeniile lui!).

Cu alte cuvinte, Marea Neagră mă aşteaptă!!
Ca orice individ entuziasmat peste măsură de călătoria pe care urmează să o facă, am demarat operaţiunea făcut bagaje. Motivul oficial este următorul: nu doresc să îmi petrec mini-vacanţa cu gândul la obiectele neînsemnate (dar atât de utile în diverse împrejurări) pe care le-am uitat acasă. Şi uite-aşa, m-am apucat de treabă cu aproximativ... o săptămână înainte de plecare. De câteva zile bune, pe podeaua camerei mele zace un geamantan plin cu haine, costume de baie, cărţi, creme pentru plajă (loţiune pentru plajă, emulsie sidefată după plajă... să nu intrăm în detalii!, însă e dureros să observi cum jumătate din spaţiul liber al geamantanului este înghiţit de asemenea nimicuri). Per total, imaginea aceasta a hainelor şi obiectelor scurgându-se şi revărsându-se pe podea, conferă o atmosferă plăcută întregii încăperi. Astfel, nu pot să uit nici măcar o secundă de iminenta excursie. Şi adevărul este că nici nu îmi doresc asta.

Voi sta doar 8 zile departe de casă. Şi cu toate acestea, lista lucrurilor pe care le voi lua cu mine, creşte văzând cu ochii, pe zi ce trece. Iar geamantanul pare să devină din ce în ce mai neîncăpător. Un alt rucsăcel e deja pe punctul de a fi cooptat...
Noroc că aşteptarea se apropie de sfârşit. Peste mai puţin de 2 zile, am să-mi iau zborul.
Cum va fi?
Prima oprire: Ploieşti, sărit în braţele iubitului.
A doua oprire: mare, soare, întâlnit un prieten drag.
A treia (posibilă) oprire: Bucureşti, metrou, plimbat prin Herăstrău.
Per ansamblu, sper că mă voi întoarce cu multe amintiri plăcute şi la fel de multe poze.

10 Comments:

At 10:46 p.m., Blogger Panzer said...

cred ca ai vrut sa spui agorafobie care e opusul claustrofobiei.

 
At 11:27 p.m., Blogger Andra said...

Nicidecum. Am utilizat termenul corect. E un orasel atat de mic, incat e aproape imposibil sa ajungi intr-o zona mai putin cunoscuta sau sa eviti privirea vreunui cunoscut... ma simt sufocata! E aceeasi senzatie pe care o am cand sunt in lift.

 
At 10:02 a.m., Anonymous Anonim said...

Păcat că nu vei avea ghid prin Bucureşti. Am auzit că toţi ghizii buni pleacă vineri.

 
At 2:07 p.m., Anonymous Anonim said...

Ce ghid adevarat mah ? Un ghid adevarat este ala care se imbata si se rataceste

 
At 12:15 a.m., Anonymous Anonim said...

pacat ca ti-am descoperti blogul chiar cand tu nu mai scrii de-o luna :)

 
At 12:01 p.m., Blogger Andra said...

Am ales doar sa iau o scurta pauza ;)

 
At 2:13 p.m., Anonymous Anonim said...

pai nu e tocmai scurta, nu ? :)

 
At 3:18 p.m., Blogger Andra said...

Depinde de sistemul de referinta. Dupa al meu, inca se incadreaza in categoria "scurta". :P

 
At 6:13 p.m., Anonymous Anonim said...

Ce de lume se gaseste pe net...
Ai grija prin Ploiesti, e cam plin de curve si de hoti care atenteaza la ce-i al tau.
Dar presupun ca ai supravietuit din moment ce ai raspuns la comentarii.

 
At 5:23 p.m., Anonymous Anonim said...

In finalul ultimului tau post, te intrebai : Cum va fi? * Si,se pare ca... a fost, intrucat ai disparut! Constat ca n-ai ramas la mare...Nici la Ploiesti. In Herastrau - nici atat! Asadar, pe unde ai ramas infipta?

 

Trimiteți un comentariu

<< Home